August 28, 2011

Autóklub az USÁ-ban. AAA

Az ország egyik legismertebb és legelterjedtebb autós klubja a triple A vagyis a AAA.
 


Nagyon sokrétű szolgáltatást nyújtanak a tagoknak, de most elsősorban csak az autósoknak és föleg a turistáknak fontos szolgáltatásokról szeretnék irni.



Aki bérautóval utazik annak nem lesz szüksége a segélynyújtó szolgáltatásra (vontatás), bár ha kell akkor üzemanyagot is hoznak, vagy megbikázzák az autót ha véletlen lemerül az akumulátor.
Viszont van egy másik nagyon praktikus szolgáltatásuk is. Tagoknak ingyen térképeket adnak kérésre és segitenek elkészíteni az utazás útvonalát az útbaeső szállások lefoglalásával együtt. Mindezt az éves tagdíj fejében ami valójában elég alacsony összeg, a legolcsóbb tagdíj 48 dolár.
És itt jön az amiért ez a klub érdekes lehet külföldi autósoknak is. Aki saját hazájában vagy máshol a világban tagja egy autósklubnak az igénybe veheti térkép és utikönyv szolgáltatásukat. Csak be kell mutatni a tagsági kártyát, lapot és igényelni lehet ingyen ezeket.

2 comments:

  1. Pont mult heten valtam tagga :-)) En a harom kozul a kozepso csomagra iratkoztam fel. Ket hete koltoztunk el a keleti partrol Houston-ba es itt az utak nagyon katyusak. Elovigyazatossagbol valasztottam oket...
    Orsi

    ReplyDelete
  2. Pont mult heten valtam tagga :-)) En a harom kozul a kozepso csomagra iratkoztam fel. Ket hete koltoztunk el a keleti partrol Houston-ba es itt az utak nagyon katyusak. Elovigyazatossagbol valasztottam oket...
    Orsi

    ReplyDelete